Obchodní podmínky

Návštěvou webu www.domaciraj.cz potvrzujete, že jste si vědomi všech těchto podmínek a budete se podle nich řídit. Podmínky se vztahují na všechny osoby, které používají tento portál, a nabývají platnosti a účinnosti okamžikem jejich zveřejnění.

Nákupem v internetovém obchodě www.domaciraj.cz vyjadřujete souhlas s těmito pravidly.

  • Společnost je registrována jako plátce DPH v rámci systému OSS (One Stop Shop) a prodává zboží na území České republiky.
 
 

1. PRODEJNA www.domaciraj.cz JE VEDENA FIRMOU:

DDC PARTS
 
Majowa 121
 
43400 Cieszyn 
 
DIČ: PL5482319894
 
IČ: 367382141
 
číslo účtu CZK: 2700752640 / 2010  (FIO Banka)

IBAN:
CZ2820100000002700752640

BIC / SWIFT:
FIOBCZPPXXX
 
  

Společnost se zabývá zásilkovým prodejem.

 

Sklad v České republice:

DDC PARTS
PPL ParcelShop
Strojnická 373,
735 62 Český Těšín 6
 
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat:

e-mail:  info.domaciraj@gmail.com
tel. +420792411684

 

2. POSTUP PŘI OBJEDNÁVÁNÍ A REALIZACI OBJEDNÁVEK

2.1 Objednávky se provádějí pomocí funkce přidání do košíku a následně tlačítkem „POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE“.

2.2 Základní podmínkou pro uskutečnění nákupu je správné vyplnění údajů zákazníka, zejména adresy, e-mailu a telefonního čísla, díky kterým můžeme objednávku potvrdit.

2.3 Objednávat můžete 24 hodin denně, 365 dní v roce. Zboží bude odesláno maximálně do 2–4 pracovních dnů, obdržíte e-mail s potvrzením a číslem zásilky.

2.4 Objednávky se špatně vyplněnými údaji (například neexistující e-mail nebo chybějící telefonní číslo) nebudou brány v úvahu.

2.5 Ceny výrobků v internetovém obchodě www.domaciraj.cz jsou uvedeny v korunách českých (CZK), včetně DPH.

2.6 Společnost vystaví fakturu za zakoupené zboží. Pro získání faktury je nutné správně vyplnit všechny údaje o firmě, včetně DIČ. 

  • Faktura s DPH:

    • CZ 21%
  • Faktura bez DPH: 0%
     je poskytována pouze firmám registrovaným jako plátci DPH, které mají platné DIČ v rámci EU. Pro vystavení faktury bez DPH je nutné, aby kupující správně vyplnil všechny údaje o firmě, včetně DIČ, při zadávání objednávky. Pokud nebude DIČ správně uvedeno, bude faktura vystavena s DPH podle místní sazby.

 

3. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

3.1 Je-li prodávající povinen dle kupní smlouvy dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží při dodání převzít.

3.2 Zboží do České republiky zasíláme prostřednictvím dopravců: EMONS, PPL, Zásilkovna.

3.3 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží a případné závady ihned oznámit přepravci. V případě poškození obalu, které svědčí o neoprávněném zásahu do zásilky, není kupující povinen zásilku převzít.

3.4 Ochrana osobních údajů
Osobní údaje, které nám kupující poskytne při objednání, budou použity výhradně pro účely zajištění realizace objednávky, komunikace ohledně dodávky zboží, vystavení faktury a pro účely zajištění garančního servisu. Tyto údaje nebudou poskytnuty třetím stranám, s výjimkou externích dopravců, kterým jsou osobní údaje předávány v minimálním rozsahu potřebném pro doručení zboží.

Kupující má právo:

  • požadovat přístup k osobním údajům, které o něm zpracováváme,
  • požadovat opravu nepřesných nebo neúplných údajů,
  • požadovat výmaz osobních údajů, pokud to není v rozporu s jinými právními předpisy,
  • vznést námitky proti zpracování osobních údajů na základě oprávněného zájmu,
  • požadovat omezení zpracování osobních údajů,
  • podat stížnost na zpracování osobních údajů u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.

Pro uplatnění těchto práv může kupující kontaktovat prodávajícího prostřednictvím e-mailu na adresu: info.domaciraj@gmail.com

3.5 Doprava a ceny

 Více informací najdete v článku: 

 

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby: 

4.1 V hotovosti na dobírku/kartou při převzetí zboží na místě určeném kupujícím v objednávce.

4.2 Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího vedený u společnosti Fio Banka.

4.3 Zboží s vyšší hodnotou a vysokými náklady na dopravu je zasíláno pouze po předplatbě na bankovní účet.

 

Bankovní účet CZK: 2700752640/2010
 
IBAN: CZ2820100000002700752640
 
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
 
---------------------------------
  

 

4.5 Kupní cena zahrnuje i náklady spojené s balením a dodáním zboží, není-li výslovně uvedeno jinak.

4.6 Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu, pokud není výslovně uvedeno jinak

4.7 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uvést správný variabilní symbol platby, jinak může dojít k prodlení. Platba se považuje za splněnou okamžikem připsání částky na účet prodávajícího.

4.8 Prodávající vystaví fakturu k platbám dle kupní smlouvy a zašle ji elektronicky na e-mail kupujícího.

 

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1 Storno objednávky ze strany kupujícího:

Kupující má právo zrušit objednávku do 24 hodin od jejího závazného odeslání, pokud nebyla dosud zpracována prodávajícím. Zrušení objednávky je nutné oznámit prodávajícímu prostřednictvím e-mailu na adresu: info.domaciraj@gmail.com nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách obchodu. Po uplynutí 24 hodin je storno možné pouze v případě, že prodávající nesplní dohodnuté podmínky dodání. V případě zrušení objednávky po 24 hodinách může být kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním, zejména pokud bylo zboží objednáno na speciální přání zákazníka nebo prodávající již vynaložil prokazatelné náklady, jako například náklady na dopravu.

5.2 Odstoupení od smlouvy spotřebitelem:

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku. Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozím odstavci.

Pokud se spotřebitel rozhodne odstoupit od smlouvy, musí vrátit zboží v původním stavu, bez známek používání a opotřebení, v původním obalu, pokud je to možné. Po obdržení vráceného zboží je prodávající povinen vrátit spotřebiteli částku odpovídající ceně zboží a nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to předem dohodnutým předem (např. převodem na účet). Ve vrácené zásilce musí být přiložen formulář pro vrácení - Soubory ke stažení - Formulář vratka

ZBOŽÍ S VIDITELNÝMI ZNÁMKAMI POUŽÍVÁNÍ NELZE VRÁTIT!

prosíme o zadání adresy příjemce přesně tak, jak je uveden!

(DDC PARTS! ) PPL ParcelShop 
 
Strojnická 373,
 
735 62 Český Těšín 6
 
 
 

Zboží a odstoupení od smlouvy nebude akceptováno, pokud bude prodávajícímu zasláno na dobírku. V takovém případě bude zboží zasláno zpět kupujícímu a na náklady kupujícího.

 

5.3 Náklady na vrácení zboží

Spotřebitel nese náklady spojené s vrácením zboží, pokud se nedohodne jinak.

5.4 Pokud Zákazník odstoupí od smlouvy v souladu s Podmínkami, vrátí Provozovatel Zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Provozovateli došlo příslušné oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které od Zákazníka obdržel v souvislosti s předmětnou smlouvou. Provozovatel platbu Zákazníkovi vrátí převodem na bankovní účet uvedený Zákazníkem. Peníze budou vráceny až po obdržení zboží zpět v nepoškozeném stavu, v původním obalu a bez známek užívání.

5.5 Práva spotřebitele v případě odstoupení:

Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů nelze chápat jako bezplatné zapůjčení zboží. Spotřebitel, který se rozhodne odstoupit od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu do 14 dnů vše, co na základě smlouvy obdržel, a to v nepoškozeném stavu. Pokud to již není možné (např. zboží bylo zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nelze vrátit. V případě, že je vrácené zboží poškozeno, má prodávající právo na náhradu škody a může snížit vrácenou kupní cenu.

 

6. REKLAMAČNÍ ŘÁD

6.1 Obdržená faktura je důkazem zakoupení výrobku a je podmínkou k záruce.

6.2 Záruka na zboží je 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na závady, které jsou jednoznačně způsobeny vadou materiálu nebo vadou výrobní. Nevztahuje se na zboží poškozené neodbornou montáží, zanedbáním údržby či používáním k jiným účelům než je určeno. Délka záruční doby se v žádném případě nerovná délce životnosti výrobku. Běžné opotřebení vzniklé používáním výrobku nelze reklamovat jako vadu. Předmět může mít různé životnosti v závislosti na použití.

6.3 Kontrola zásilky - Při převzetí zásilky doporučuje se, aby spotřebitel před převzetím zkontroloval, zda je obal nepoškozený. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu produktu či neúplnost zásilky, je spotřebiteli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Spotřebitel tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci. Tím samozřejmě není nijak dotčeno právo spotřebitele uplatnit reklamaci u prodávajícího.

6.4 Uplatnění reklamace - Za všech okolností se snažíme vyjít spotřebiteli vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, má právo na reklamaci. Zašlete reklamované zboží s formulářem reklamace.

Formulář přístupný v záložce - Soubory ke stažení - Formulář vratka

6.5 Řešení reklamace uplatněné spotřebitelem - Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.

6.6 Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci, na přiměřenou slevu z ceny věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.

6.7 Vyřízení reklamace - Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, nejvýše však do 30 dnů od data uplatnění reklamace kupujícím.

 

7. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

7.1 Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č.101/2000 Sb. V platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a jejich odstranění z naší databáze a další zákonná práva k těmto údajům. Osobní údaje budou uchovávány v souladu s platnými právními předpisy České republiky a s GDPR.

7.2 Osobní data, která kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení zboží.

 

8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.2 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.3 Uživatel tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.